Znajomy w tej borze 170KM zmierzył i mówi że przy 24 stopniach na zewnątrz rozgrzał się maksimum do 54stopni przy doładowaniu 1.5bara
Większy SMIC w miejsce seryjnego - SĄ ZNOWU DOSTĘPNE :)
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez SamiecByly juz testy w upalne dni? :roll:
Dzisiaj przy temp. 22-23'C po prostu bylem zalamany jak moja seria puchnie
BTW... mam nieodparte wrażenie, że w tym roku puchnie mi zdecydowanie szybciej niż w zeszłym :roll: pierwsze co mi przyszło do głowy to zasyfiony SMIC, ale z tym probowałem rozprawić się na myjni... praktycznie nic sie nie zmieniło a wygląda czyściej :zlosnik:
tylko wrazenie czy cos jeszcze mogło się spierniczyć ? z drugiej strony dopoki sie nie zagrzeje to jezdzi w miare przywoicie ale czy stado nie zdechło tego nie wiem :zlosnik:
Muszę podłączyć laptoka zrzucić logi i porownać z zeszłorocznymi :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
witam, uzytkuje tego smica w borze asv juz kilka miesiecy i jak najbardziej polecam.Auto jezdzi na okolo 170 km i 1.5 bara.Przy temperaturach do 10 stopni, temperatura w dolocie nie przekracza 38 stopni, najwiecej co udalo mi sie osiagnac to 50 stopni przy teperaturze 22 na zewnatrz, byl to sprint 0-180.Auto na 170 km praktycznie w ogole nie dymi, a na seryjnym juz niezle dymil przy 160.Mysle ze warto dosyc tanim kosztem mozna zrobic fajny mod w aucieCompSport Łódź ul.Pisłsudskiego 141 tel.609 212 900 gg 1916153
CHIPTUNING MODYFIKACJE MECHANICZNE DIAGNOSTYKA
Komentarz
-
-
Tymon ma racje turbo arl, wtryski 230, pompa 11 wszystko by Ali .W octavii bedzie lepiej ma wieksze wloty w zderzaku, ale na to mam juz patent jak poprawic w borze.Z zamontowaniem nie ma problemu raczej nie bedziesz musial wycinac, powrot do serii to kwestia wyjecia tego i wstawiania seryjnego.CompSport Łódź ul.Pisłsudskiego 141 tel.609 212 900 gg 1916153
CHIPTUNING MODYFIKACJE MECHANICZNE DIAGNOSTYKA
Komentarz
-
-
EŁ
Zamieszczone przez AligatorW 1.8T jest taki sam cooler co w TDI więc będzie pasować bez problemu.Zamieszczone przez AligatorŻeby nie było niedomówień - cena takiego customowego smica na gotowo razem z montażem to 900zł. Może być troche taniej bez montażu lub jeśli zostawi się w rozliczeniu seryjny SMIC.Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wasyl( odjade Neckowi czy nie )
Jutro zobaczymy :szeroki_usmiech
A tak sierio to zobaczymy jak sie Wojtek postara :szeroki_usmiech Bo w sumie jak zapodam wtryski z ASV to już bede miał prawie ASV-ke. Fakt inna turbina no ale fabrycznie AGR ma max 0.8 bar a ASV 0.9 bar tak, że spokojnie moja może pompować tyle co Twoja. Tyle ze Ty masz zmienną geometrie co może dać ci troche więcej. Ja z kolei moze nadrobie to tym IC - Sam jestem ciekaw .. wyniku :szeroki_usmiech
[ Dodano: Czw 11 Maj, 06 19:20 ]
No Wojtek sie postarał :szeroki_usmiech ..
Wczoraj założyliśmy do mojego AGR-ka SMIC by Aligator oraz wtryski ASV. Mała korekta softu i MAHA wypluła 133KM i 305Nm. Autko ma potencjał na dużo więcej dzięki wtryską ASV i SMIC by Ali który spisywał sie rewelacyjnie. Dokładnie o tym mam nadzieje opisze Wojtek jak tylko znajdzie chwile bo ostatnio ma urwanie głowy. Ja z tego co zauważyłem przy ostrym butowaniu na autostradzie gdzie wskazówka witała sie z dwiema dwójkami :diabelski_usmiech temp zewnętrzna miała ok 16`C to w dolocie było 25`C :diabelski_usmiech Ani na chwilę nie odczułem puchnięcia fury.
Tak, Jak pisałem furka ma potencjał a na więcej ale seryjna malusia turbawka z 90-tki ma juz trochę przejechane i nie chcieliśmy jej ostro dawać w tyłeczek. Ma jeszcze długo pompować.
Ja z racji tego, że kieruje sie czasem rozsądkiem na tym kończę zwiększanie mocy. Mam moc o przyroście 50% w miarę niewielkim kosztem i bez przeróbek. Auto wygląda jak seria tyle ze jeździ nieco inaczej :diabelski_usmiech I tak ma być.
Dziękuje serdecznie Wojtkowi za poświęcony czas i jak zwykle zadbanie o pełne zadowolenie Pozdrawiam kibicujących czyli Wasyla i Lukasa oraz będącego przy nas telepatycznie Tymona
Wykresie poniżej
OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Aaaaaaaaaaaaaj Miras
Moje gratki 8)
Czekam na Logi jak z temperaturką, Dawid był zainteresowany.
No a domyślam się że jesteś very :szeroki_usmiech , ale co tu więcej mówić, Powered by Ali= :diabelski_usmiech hehehe :lol:
Kurka Mirek, nawet nie wiesz jak się cieszę żejesteś zadowolony
Ty szatanie ty :twisted:
p.s. ile tłoków wyskoczyło :lol:Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
:diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
Tymek choć na kreche hehehe :szeroki_usmiech
Dzięki ze sie cieszysz tak jak ja .. w przeciwieństwie do szanownego kolegi na Wa... z ASV i kolegi na Le... z AGR którzy mi zakomunikowali na srodowym spocie ze sie już ze mną przez tego moda nie będą kolegować :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
Teraz teraz mam na razie stracha i delikatnie sie obchodze z mocą.
Ad P.S Tymona : 2 tłoki przy pierwszym hamowaniu i kolejny przy ostatnim a ten z kolei niefortunnie wbił mi sie w oko :szeroki_usmiechOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
neck99, zmasakruje cię :twisted:
Zobaczysz za 6 dni co to mocna pompa :twisted:
szkoda, a czego nie kumasz :?:
[ Dodano: Pią 12 Maj, 06 08:31 ]
Zamieszczone przez neck99Ad P.S Tymona : 2 tłoki przy pierwszym hamowaniu i kolejny przy ostatnim a ten z kolei niefortunnie wbił mi sie w okoŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaale nie kumam twojego podpisu?!
1.9 TDI AGR+ 90@133KM oznacza ze fabrycznie było 90KM a jest 133KM
210@305Nm oznacza ze było fabrycznie 210NM a jest teraz 305NM
Dostroił Aligator MT Ka-ce. - oznacza ze robił to najlepszy :diabelski_usmiech
[Soft + SMIC by Ali + wtryski ASV ] oznacza ze mam zrobiony tylko :
Soft - czyli program
SMIC - intercooler większy od fabrycznego ale w fabrycznym miejscu :szeroki_usmiech
wtryski ASV - wtryski z 110-konnego TDI ASV
Czyli podsumowująć wkładasz dwa nowe graty zestrajasz je i masz 50% mocy więcej :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez TymonDobrze że nie w kolano, bo byś gazu nie cisłOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez neck99Zamieszczone przez szkodaale nie kumam twojego podpisu?!
1.9 TDI AGR+ 90@133KM oznacza ze fabrycznie było 90KM a jest 133KM
90KM\133Nm 210KM\305Nm :roflsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
hehe 210KM nawet bym nie chciał tyle mieć :szeroki_usmiech
Specjalnie dla ciebie :szeroki_usmiech odsepaparowałem to od siebieOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Miałem okazję dziś jeździć Octavkąnecka99
Maszyna idzie super
Dziś szalały Dwie Octavki by Ali :twisted:
Najlepsze jest to, że czuć jak działa SMIC by Ali, Ja już go nie mam i moja zaczyna puchnąć a Mirasa idzie super
PozdroŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
:diabelski_usmiech
No dziś Tymon, Daliśmy popis na A4. Dobrze ze nie napatoczyli sie koledzy niebieskimi 1.8T bo by sie mogli zdziwić :szeroki_usmiech. Obie octaśki szły mache w mache. Niestety już nie długo bo na dniach zrobisz z swojej :satan :satan :satan i wtedy juz nie będe miał ochoty sie z Tobą bawić :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
Poza tym już ci zazdroszcze zawiechy i audio ops:OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
Komentarz